מבית השגחה פרטית

החלטנו שלא משנה מה – אנחנו מתחתנים.

 

היא חילונית, הוא דתי, ויחד הם הצליחו להרים את חתונת החלומות שלהם בימים לא פשוטים של קורונה

צילומים:  הדר בשארי

נעים מאוד, אנחנו נעם ונתנאל. הכרנו בשירות הלאומי – לפני תשע שנים. אנחנו חולקים הרבה דברים במשותף, למשל תחומי עניין דומים – שנינו עוסקים בתרבות ואמנות: נעם יוצרת צלמת ועורכת, ונתנאל שחקן ויוצר. לשמחתנו, יש גם הבדלים ביננו. אחד מהם הוא הדת. נעם חילונית (אגנוסטית אם ממש רוצים לדייק) ונתנאל דתי (על הרצף הדתי, כמו שאומרים בירושלמית). לשנינו היה חשוב להתחתן בצורה שיוונית, ועם זאת לכבד את המשפחות שלנו. היה ממש ברור לנו שאנחנו לא רוצים להתחתן דרך הרבנות, מוסד שנוגד את דרך החיים והעקרונות שלנו, ואפילו מרחיק אנשים מהדת ומהתרבות היהודית. לנתנאל היה חשוב להתחתן בצורה אורתודוקסית-הלכתית, ולכן חיפשנו ומצאנו את ארגון חופות. כבר בפגישה הראשונה, הבנו שהגענו למקום הנכון, מקום שמבינים בו את הצרכים והרצונות שלנו.

התארסנו בסוף 2019, ותכננו להתחתן במאי בחתונה גדולה ושמחה עם הרבה אורחים מחו”ל ובני משפחה. חודש לפני החתונה הבנו שהקורונה לא תאפשר את התוכניות שלנו, וקיווינו שדחייה של כמה חודשים תעזור, אבל החודשים עברו והבנו שהמצב לא משתנה – המשפחה מחו”ל לא תוכל להגיע, וחתונה גדולה זה דבר שאנחנו לא יודעים מתי יתאפשר. החלטנו שלא משנה מה – אנחנו מתחתנים. אם נצטרך לעשות את זה רק שנינו עם רב ושני עדים – זה מה שיהיה. פתאום הבנו – זה לא בשליטתנו. אנחנו לא מחליטים על הקורונה, אבל אנחנו יכולים לנצל את היתרונות שהמצב הזה מזמן לנו. ברגע שהבנו שמה שיהיה יהיה, שחררנו את חוסר הוודאות וירדה לנו אבן מהלב. חתונה קטנה וצנועה זה מה שעמוק בפנים הכי רצינו, והשתדלנו ללכת עם הידיעה שמה שיהיה – יהיה מצוין לנו.

אם כבר חתונת קורונה, למה לא לעשות אותה באמצע יער, עם אנשים שבאמת קרובים לנו, מוזיקה, אוכל ואווירה טובה? וכך היה. גייסנו אנשים קרובים ומשפחה נפלאה שעזרו לנו לאורך כל הדרך, ובסוף החתונה הייתה באמת נפלאה ומשמחת לב ונפש. התהליך היה מעולה גם לזוגיות שלנו. הצמצום גרם לנו לעשות את חתונת החלומות שלנו מבלי לדעת שעל זה חלמנו.


בדרך לחתונה – עוברים ב’חופות’!

לפרטים נוספים לחצו כאן